csütörtök, január 13, 2011

Fokhagymás csiga



Egy ötlet arra, mi legyen a maradék tésztával, ami kimaradt az előző napi pizzasütéből.

Kb. 20 dkg lisztből készült tészta várt a sorsára a hűtőben. Valami nagyon fűszereset kívántam. Így megmelegítettem 5 dkg vajat, belenyomkodtam 5 gerezd fokhagymát, őröltem rá egy kis borsot, jól összekevertem. A tésztát vékonyra kinyújtottam, megkentem a vajas fokhagymával, majd megszórtam kevés füstölt sóval (Maldon, tölgyfával füstölt só). Szorosan feltekertem, kb. 1 centis darabokra vágtam, és sütőpapírral bélelt tepsibe raktam. Felovasztottam még 5 dkg vajat, alaposan megkentem vele a csigákat, majd 180 fokra melegített sütőben megsütöttem.

2 megjegyzés:

Dió Bisztró írta...

A pizza tészta tényleg az az alap amiből szinte bármit lehet, ez abszolút jó újra hasznosításra:D

Cecile írta...

Igen, végtelen lehetőség van az ízek variálására.