szerda, december 08, 2010

Segítsüti átadás 3. - A licit nyertesének


Csütörtökön lesz két hete, hogy végre sikerült átadni a licit nyeretesének, Viktornak is az islereket. Terveztük már néhány hete a találkozót, de valami mindig közbejött. Kedden megbeszéltük, csütörtök délután, 4 után találkozunk. Előző nap elkészítettem a sütiket, fémdobozba zártam. Késő este volt egy furcsa érzésem, így nekiálltam a csomagolásnak is. Az islerek mellé három különböző dzsemet is raktam: vörösboros szilvásat, ananászos körtéset és citromos epreset. Fényképezni már nem volt erőm, gondoltam, másnap délutánig bőven lesz rá idő. Ez végül elmaradt, mert Viktor délelőtt telefonált, ha nekem is jó, hamarabb találkozhatnánk, akár két perc múlva meg is érkezhetnek. Na, itt nyeltem egy jó nagyot, és körbenéztem: a kegkisebb éppen verte magát a földhöz, mivel elvettem tőle a potszívócsövet, és gonosz anyu módjára azt sem engdtem meg, hogy a felmosónyelet nyalogassa. Közben a konyhában kikészítve várt az ebéd összes hozzávalója. Végül igent mondtam, majd őrült tempóban próbáltam rendet rakni, azaz elpakolni mindent olyan helyre, amit feltételezhetően nem kell kinyitni. (Így történhetett, hogy csak a hazautazásunk után találtam meg a sütőben a zöldségeket, mivel aznap már csak egy gyors ebédet főztem, és teljesen elfelejtkeztem róluk.)


Azt nem mondom, hogy két perc alatt minden a helyére került, de azt hiszem, abban a pillanatban, amikor megszólalt a csengő, már nem idegesített. Örülök, hogy személyesen megismerkedhettünk Viktorral, bár azt sajnálom, hogy nem az egész családdal. Kiderült, a családban nem Viktor volt az egyetlen Segítsüti győztes, a felesége is licitált, és vigaszágasként már át is vette a kekszeket.


Itt is köszönöm szépen a felajánlásukat, aminek segítségével a Segítsüti összesen 4 606 435 forintot gyűjtött össze a koraszülött osztályok támogatására. A számlák szépen sorakoznak az oldalon, mindenki követheti, mivel ajándékozzák meg a kórházakat!


Aki idén lemaradt, ne bánkódjon, márciusban újra indul a licit mások megsegítésére!


Ezennel számomra végetért a sütiátadást, köszönöm a lehetőséget, köszönöm, hogy segíthettem!

Nincsenek megjegyzések: