szerda, december 08, 2010

Angyalka




Az elmúlt hetekben annyi jó dolog történt velünk, de a beszámolókkal nagyon elmaradtam. Amikor volt egy kis időm, a net nem akart működni, és fordítva. Egyszer talán a kettő egybeesik...
A nagy beszámolóra most sincs időm, de valamit azért szeretnék nektek megmutatni.
Idén először vettem részt a gasztrobloggerek angyalkás játékában. Sajnos a találkozóról lemaradtam, de az én Angyalkámmal azért személyesen találkoztam. Olyan szerencsés vagyok, hogy Moha készített nekem ajándékot, és nem is akármilyet! Egy gyönyörű mézes adventi koszorút. Ugye, milyen szép? A házikót ráadásba kaptuk, a lányok odavoltak érte. Bella azonnal el is nevezte angyalok házának, rápakolta az összes, a házban fellelhető angyalt. Nagyon örülök, hogy személyesen megismerkedhettem Mohával és családjával, nagyon aranyosak, barátságosak. Úgy érzem, órákig tudtunk volna beszélgetni, ha nem vártak volna annyira minket a lányok, miután három napja nem találkoztunk.

Ha még nem láttátok a Moha blogját, feltétlenül látogassátok meg, mert egy csoda, amit művel! Az ajádékokról is sokkal szebb képeket találtok, ezek csak egy nagyon gyors fotók, egy visító kisgyerek mellett készültek. Rendeltem még tőle ajándékba mécsestartókat és díszeket, fantasztikus szépek, naponta előveszem és gyönyörködöm bennük. Moha, köszönjük szépen!

3 megjegyzés:

Jutka írta...

Gyönyörűek, gratulálok :)

Cecile írta...

Jutka, igen gyönyörűek, a gratuláció Mohát illeti, tőle kaptam.

Moha írta...

Drága Cecile most jutok egyáltalán odáig, hogy azt mondhassam, (talán)kipihentem magam. Úgy örültem én is nektek és a személyes találkozónak!
Annak meg különösen, hogy a lányoknak is sikerült örömet szerezni a kis házzal.
Remélem szépen, békében telt az ünnep és sikerült azért nektek is pihenni egy picikét!