vasárnap, október 03, 2010

Töltött cukkini és padlizsán


Hozzávalók:
2 cukkini
1 padlizsán
1 csirkemellfilé
1 sárgarépa
10 dkg zöldborsó
1 vöröshagyma
olaj, kevés vaj
só, bors, paprika
10 dkg sajt
A cukkiniket és a padlizsánt meghámoztam, félbevágtam, belsejüket kivágtam, enyhén megsóztam. A csirkemellet, a hagymát és a répát apró kockákra vágtam. Kevés olajon üvegesre pároltam a hagymát, hozzáadtam a csirkemellet, és fehéredésig sütöttem. Ezután belekevertem a sárgarépát is, megszórtam kevés paprikával, sóztam, őröltem rá borsot, és fedő alatt puhára pároltam. Amikor a répa már félig megpuhult, a zöldborsót is belekevertem.
Kivajaztam egy tűzálló tálat, beleraktam a zöldségeket, megtöltöttem, letakartam alufóliával, és 180 fokos sütőben puhára sütöttem. Ezután levettem a fóliát, ráreszeltem a sajtot, és visszatettem néhány percre a sütőbe, amíg a sajt megolvadt a zöldségek tetején.

Nincsenek megjegyzések: