csütörtök, szeptember 16, 2010

Tésztasaláta


Tegnap meglátogattam a barátnőmet, aki "mindenperces" kismama. Megbeszéltük, nem készül semmivel, mivel fekvésre ítélték, és jó lenne még egy pár napot egyben kihúzni, amíg a gyerek apja is megérkezik külföldről. Persze nem bírta ki, csak várt egy kis ebéddel minket, egy nagyon finom tésztasalátával.
Kicsit büszke voltam magamra, mivel ez volt eddig a leghosszabb út, amit egyedül tettem meg autóval. Vezettem már ennél többet is egyszerre, de soha nem egyedül. Pontosabban most sem voltam teljesen egyedül, Olívia elkísért, így még jobban izgultam. Mióta megszülettek a gyerekek, még óvatosabban vezetek, ha mögöttem ülnek. Alapvetően nem vagyok egy parananyuka, de ha útra kelünk, mindig van bennem egy kis félsz.

Most kaptam az üzenetet, nem tudta Zalán megvárni az apukáját, nemrég megszületett! Gratulálunk nektek!!!

Visszatérve a salátára, ma elkészítettem én is a saját verziómat a hűtőben fellelhető alapanyagokból. A tésztát megfőztem sós vízben, a cukkinit kevés olívaolajon megpároltam, a többi hozzávalót pedig feldaraboltam, és összekevertem.

Hozzávalók:
1 csomag durum fusilli tészta
10 dkg sonka
1 sárga és 1 piros kaliforniai paprika
1 zsenge cukkini
1 doboz mozzarella bambini
2 fej lilahagyma
1 kis üveg olajbogyó
3 paradicsom
bazsalikom, frissen őrölt bors
olívaolaj

Nincsenek megjegyzések: