péntek, július 30, 2010

Csokoládés eperdzsem


Igaz, az eperszezonnak már régen vége, de mivel jövőre is lesz, így nem hagyhatom ki ezeket a recepteket.

Az első egy csokis változat, amivel már tavaly is erősen szemeztem, de végül elmaradt. Enni még előtte nem ettem, de mivel szeretjük az epret és a csokit is, gondoltam rossz nem lehet. A színe a csokitól nem a szokásos szép piros, kicsit furcsa, de az íze kárpótol érte.



Hozzávalók:

50 dkg eper

10 dkg étcsokoládé

20 dkg cukor

1 cs dzsemfix szuper 3:1



Az epret megmostam, összedaraboltam és botmixerrel kissé pépesítettem. A csokoládét apró darabokra törtem, az eperhez szórtam, hozzákevertem a cukrot és a dzsemfixet. Miután felfőtt (közben folyamatosan kevergettem), még főztem 3 percig. Végül üvegekbe töltöttem, tetejét lezártam, és 10 percre fejre állítottam.

1 megjegyzés:

Edina írta...

Ezt mindenképp kipróbálom.Köszi!=)