vasárnap, június 27, 2010

Gyümölcsös pite







A hűtőben volt egy kis maradék gyümölcs, egy kevés eper, meggy és ribizli. Ráadásnak még egy felbontott csomag túró, amivel kezdeni kellett valamit. Mindezekből lett egy egyszerű kevert sütemény, jó puha tésztával.

Hozzávalók:
4 tojás
20 dkg vaj
25 dkg liszt
1 cs sütőpor
25 dkg cukor
1 cs bourbon vaníliás cukor
csipet só
1 tk fahéj
25 dkg túró
1 doboz tejföl
ribizli, meggy és eper (kb. 10-10 dkg)

A tojást habosra kavartam a túróval, hozzáadtam a tejfölt, a lágy vajat, a sót, a fahéjat és a vaníliás cukrot, majd géppel jól összedolgoztam. A lisztbe vegyítettem a sütőport, és belekevertem a tojásos keverékbe. Szilikonos sütőpapírral bélelt közepes méretű tepsibe öntöttem, majd megszórtam gyümölccsel, kissé belenyomkodtam a tésztába. 180 fokra előmelegített sütőben kb. 40 perc alatt megsütöttem.

Nincsenek megjegyzések: