vasárnap, július 12, 2009

Padlizsánkrém másképp









A padlizsánkrémet nagyon szeretjük, gondoltam, egy kicsit megújítom paprikával. Érdekes íze van, finom, bár én inkább maradok a hagyományosnál. A diós bagetthez viszont jól illett.
Paprikás padlizsánkrém
Hozzávalók:
2 db padlizsán
2 kaliforniai paprika (utólag úgy gondolom, egy bőven elég)
3 gerezd zúzott paprika
fél citrom héja és leve
1 tk pirospaprika
1 tk mustár
só, bors
petrezselyemzöld apróra vágva
néhány kanál olívaolaj

A padlizsánt a szokásos módon puhára sütjük, héját lehúzzuk. Az apróra vágott paprikát a zúzott fokhagymával az olajban pároljuk néhány percig. Ezután az összes hozzávalót összeturmixoljuk, és lehűtjük.
A receptet a Nők lapja konyha ihlette.

3 megjegyzés:

Vesta írta...

Szia Cecile, ez olyan szép, nem küldöd a VKF-re?

Névtelen írta...

En mar keszitettem ugy, hogy a paprikat is lesutottem, lehuztam a hejat es a padlizsannal egyutt turmixoltam...

Cecile írta...

Szia Vesta! Köszönöm szépen, és az invitálást is! Mással akartam készülni a VKF!-re, de sajnos az elmaradt. Délután nekem is eszembe jutott, hogy kicsit felturbózva talán ebből is lehetett volna egy pályaművet készíteni, de utólag ugyebár késő bánat... A kiírás pedig nagyon szuper, ötletes volt!