vasárnap, június 07, 2009


Mostanában ilyen egyszerű ételekre van időm, de gondolom ez akkor sem változik, ha megszülök, ezért megpróbálok mindent lejegyzetelni, hogy később legyen miből ihletet meríteni. Igazából ez olyan étel, amihez bármilyen zöldséget raksz, finom.
Tepsis egyveleg
Hozzávalók:
2 db csirkemell
1,5 kg újkrumpli
fél kg gomba
2 fej vöröshagyma
olaj
fűszerek (só, bors, majoranna, bazsalikom, rozmaring)
A csirkemellet feldaraboltam. A gombát és a krumplit megtisztítottam, felkockáztam, a hagymát felszeleteltem. Tepsibe olajat öntöttem, beleszórtam a hozzávalókat, és befűszereztem (előtte öszekevertem a fűszereket). Alufólia alatt megpuhítottam, majd nélküle pirosra sütöttem.
Uborkasalátával finom, egyszerű, gyors egytálétel!

2 megjegyzés:

Zsuzsi írta...

Tényleg egyszerünek látszik. A csirkét nem pirítod meg elöre?
És mikorra várod a babát?

Névtelen írta...

Szia!
Nem pirítottam meg, de biztos nem rontja el az sem.
Július végén babázunk, ha kibírja a végéig.
Cecile