szombat, június 27, 2009

Cukkini pástétom



Kaptam otthonról néhány cukkinit, és éppen azon törtem a fejem, milyen újdonságra használjam fel, amikor megláttam Sajtkukacék (http://www.sajtkukac.hu/) oldalán a pástétomot (köszi Orsi!). Kicsi változtatással ez lett a vascoránk, nagyon finom volt. Egy dolgot sajnálok csak, nem kellett volna ennyire krémesre turmixolni.
Cukkini pástétom
Hozzávalók (ahogy én készítettem):
fél kg cukkini
1 fej lilahagyma
2 gerezd fokhagyma
1 tk mustár
1 tk paprikakrém
2 tk citromlé
3 ek olaj
3 ek majonéz
só, bors
petrezselyemzöld
A cukkinit meghámoztam, felkockáztam, majd kevés olajon puhára pároltam. Belekevertem a többi hozzávalót (lilahagymát apróra kockázva, a fokhagymát összezúzva), és botmixerrel pépesre turmixoltam, végül belekevertem a petrezselyemzöldet.
Pirítós kenyérrel és zöldségekkel nagyszerű vacsora!

Nincsenek megjegyzések: