kedd, szeptember 02, 2008








Rakott zöldségek



Pontos hozzávalókat nem írok, mindenkinek az ízlésére és az étvágyára bízom.


A padlizsánt felszeleteltem, besóztam, és kb. 30 percig állni hagytam, majd letörölgettem papírtörlővel. A paradicsomot, burgonyát, lilahagymát szintén felszeleteltem, a fokhagymát megtisztítottam és összedaraboltam. Összekevertem a sót, borsot, oregánót, petrezselyemzöldet és a kakukkfüvet, majd megszórtam vele a zöldségeket. Ezután olívaolajjal kikentem a tűzálló tálat, rétegeztem benne azöldségeket, megszórtam fokhagymával, öntöttem még rá egy kevés olajat, és alufólia alatt megsütöttem. Végül reszeltem rá füstölt sajtot, majd néhány perce visszaraktam a sütőbe, amíg megolvadt.


Én sült csirke mellé köretnek készítettem, de önálló fogásként is megállná a helyét.


A recept alapötletét a Fakanálban találtam.

Nincsenek megjegyzések: