szerda, szeptember 10, 2008

Újabb turmix




Meglepődtem, amikor a piacon az egyik árusnál málnát találtam. Szeptemberben még nem láttam ilyen szépeket. Egy-egy szemmel már találkoztam a bokron, de itt nem erről van szó, a néni elmondása szerint azért hozott belőle a piacra, mert nem bírják megenni, annyi termett. Ráadásul jó áron is adta, egy 450 grammos tejfölös doboz málnáért 150 forintot fizettem. Eredetileg Izabellának szántam, de ő inkább a szőlőt és az őszibarackot részesítette előnyben, így párosítottam egy kis szilvával, és készítettem belőle reggelire egy finom turmixot.


Szilvás - málnás turmix


Hozzávalók:

4 szem szilva
1 marék málna
1 doboz (175 gramm) natúr joghurt
1 dl tej
1 evőkanál napraforgóméz
1 ek zabpehely
A szilvát összedaraboljuk, összekeverjük az összes hozzávalóval, és turmixoljuk.





Nincsenek megjegyzések: