péntek, szeptember 26, 2008


Nem tudom, más hogy van ezzel, de én néha nagyon unom a hagyományos reggeliket és vacsorákat, vágyom valami új ízre. Ilyenkor tanácstalanul járkálok a bevásárlóközpontok polcai között, kezembe veszek ezer terméket, majd legalább ugyanakkora lendülettel vissza is rakom, ha elolvasom az összetevőit. Általában ilyenkor állok neki saját magam elkészíteni valami újat. Így született ez a paprikakrém is.


Sültpaprika - krém
Hozzávalók:
2 db piros kápia paprika
1 gerezd fokhagyma
2 evőkanál túró
5 dkg juhsajt
4 evőkanál olívaolaj
petrezselyemzöld
só, bors
A paprikát sütőben kb. 30 perc alatt megsütöttem (közben egyszer megfordítottam). Ezután 15 percre zacskóba raktam, a száját bekötöttem. Ezután a héját lehúztam, kimagvaltam, a húsát feldaraboltam. Összekevertem az összes hozzávalót, turmixoltam, majd hűtőbe raktam néhány órára, hogy összeérjenek az ízek.

Nincsenek megjegyzések: