péntek, szeptember 26, 2008


Ez is egy egyszerű kevert sütemény, ahogy megszokhattátok tőlem az elmúlt hetekben. Valami szilvásra vágytam, és mivel a hűtőben lapult egy adag közeli lejáratú túró, a szedres sütemény mintájára készítettem is egyet. Semmi különös, egyszerűen csak finom.
Szilvás - túrós sütemény
Hozzávalók:
2 tojás
20 dkg liszt
20 dkg cukor
10 dkg vaj
25 dkg tehéntúró
1 csomag bourbon vaníliás cukor
fél csomag sütőpor
1 citrom reszelt héja
1 kávéskanál fahéj
fél kg szilva
vaj a sütőtál kikenéséhez
A tojást habosra kevertem a cukorral, majd hozzáadtam a lágy vajat és a túrót. Külön tálba összevegyítettem a lisztet, a sütőport, a fahéjat és a citromhéjat. Hozzáöntöttem a tojásos keverékhez. A kivajazott sütötálba öntöttem, rászórtam a feldarabolt szilvát, majd kb. 180 fokon 35-40 perc alatt készre sütöttem.

Nincsenek megjegyzések: