péntek, szeptember 26, 2008


Ez az étel az otthoni ízeket juttatja eszembe, édesanyám főzött ilyet gyakran. Én nagyon szeretem, és bíztam benne, hogy a gyerekeim is hasonlóan éreznek majd. Sajnos nem így történt, nemcsak a májat utasították el, még a tarhonyából sem ettek. Ezt azért furcsáltam nagyon, mert a tarhonyaleves nagy kedvencük, és a májat is megeszik más formában. Ebben vajon mit éreztek, ami annyira nem ízlett nekik?

Tarhonyás máj


Hozzávalók:

fél kg csirkemáj

1 fej vöröshagyma

olaj

3 dl tarhonya

1 paprika

2 dl paradicsomlé

só, bors, majoranna


A májat megtiszítom, feldarabolom, megmosom, lecsöpögtetem. A feldarabolt vöröshagymát az olajban üvegesre párolom, hozzáadom a májat, nagy lángon néhány percig pirítom, majd felöntöm a paradicsomlével, sóval, borssal, majorannával megszórom, belerakom a feldarabolt paprikát, összekeverem. Kevés olajban megpirítom a tarhonyát, felöntöm kb. 4 dl vízzel, majd hozzáöntöm a májhoz, felfőzöm, végül a legkisebb lángon, fedő alatt puhára párolom.

Nincsenek megjegyzések: