vasárnap, augusztus 17, 2008

Ez nagyon sokak számára ismert étel, de mivel szeretjük, nem hagyhatom ki a blogból. Szeretem vendégeknek előételként tálalni, és az olyan napokon, amikor nincs sok időm vagy kedvem a konyhában órákat tölteni, de mégis valami finomra vágyom. Amikor első alkalommal ettem szalonnába tekert májat, köretként őszibarackot, kukoricát és burgonyapürét kaptam. Azóta is ezzel a hárommal kínálom, egyik sem maradhat el a mellőle.

Szalonnába göngyölt csirkemáj

Hozzávalók:

0,5 kg csirkemáj

20 dkg bacon

só, bors, majoranna

kukorica

őszibarack

burgonya, vaj, tej

A májat megtisztítom, megmosom, és lecsöpögtetem. Megszórom kis só, bors, majoranna keverékével, beletekerem egy szelet szalonnába, tűzálló tálba rakom, majd készre sütöm.

A burgonyapürét hagyományos módon elkészítem, a kukoricát lecsöpögtetem, a barackot pedig szeletekre vágom.


Nincsenek megjegyzések: