vasárnap, augusztus 31, 2008


Ez a legfinomabb brownie, amit eddig készítettem. Stahl Judit minimálisan módosított receptje, örök hála érte. Tudom, rengeteg változata létezik, kipróbáltam én is néhányat, de ha ennél a sütinél sikerül betartani a sütési időt, egyszerűen fantasztikus csokis édességet kapunk. Én jégkrémmel szeretem a legjobban, és néha lekvárt is teszek mellé. A sütéssel vigyázni kell, érdemes betartani az előírt 18-20 percet, mert utána megszárad, fojtós lesz.

Brownie (legfinomabb)


Hozzávalók:

2 tojás

10 dkg liszt

10 dkg barnacukor

fél cs sütőpor

2 ek holland kakaópor

10 dkg étcsokoládé

1 kk instant kávé

1 ek víz

1 dl olaj

1 dl tej

1 marék apróra tört dió


Összekeverjük a lisztet, sütőport és kakaót. Másik tálba a kávét feloldjuk 1 ek vízzel, egyenként hozzáadjuk a tojást, cukrot, tejet, belecsorgatjuk az olajat, majd beleszitáljuk a lisztes keveréket. A csokit késsel belevagdossuk. Kivajazott sütőformába öntjük, tetejére szórjuk a diót, és 175 fokon 18-20 perc alatt készre sütjük.

Nincsenek megjegyzések: