hétfő, július 21, 2008

Üveggolyó

"A távolságot, mint üveggolyót megkapod"

(József Attila)



Én is megkaptam Zsuzsitól (http://zsuzsi77.blog.nlcafe.hu/) az üveggolyókat, és eljátszadoztam velük egy kicsit:



a: anyaság (legjobb dolog a világon), angyal, ajándék (szeretek kapni, de még jobban adni), angol (küzdök érte)


b: boldogság, béka (4 is van belőlük a kerti tóban), Bulgária


c: cica (két hete nekünk is van), citrom (nagyon szeretem),


cs: család, Csaba, csönd (néha már nagyon vágyom rá), és persze csokoládé


d: dinnye, derű


dzs: dzsem (a legújabb meggy), dzsessz


e: ebéd (mi legyen holnap?), erdő (ideje lenne megnézni a sajátunkat)


é: éj (szeretem, mert olyankor általában csend van a házban), édesanyám


f: függőágy (vágyom rá), fáradtság (mostanában gyakran érzem), fal (van előttem egy nagy, de igyekszem megküzdeni vele), fagyi (jöhet minden mennyiségben)

g: gombóc (megges, csokis, túrós, szilvás), gondolat

gy: gyermek, gyümölcs (bármilyen), gyurma (napi téma)

h: hangulat, hagyma (vörös-, fok- és lilahagyma is jöhet), hála, Hawaii (remélem egyszer...), hideg (nem szeretem), Horvátország (gyönyörű nászút)

i: Izabella (nagyobbik lányom), ifjúság (de kár, hogy vége!), igen, írás, irodalom, idő (vagy inkább időhiány?)

j: játék (egész nap), Jókai (kedvenc íróm), jövő, Jordánia (az első télből nyárba utazásunk)

k: Karolina (kisebbik lányom), kertészet, kopácsol (a szomszédunk), kerek, konyha

l: levél (szeretek kapni), London (remélem hamarosan újra), lottó (egyszer volt egy hármasunk, azóta semmi)

m: málna, mosoly (jó lenne több belőle)

n: napraforgó (kedvenc virágom, esküvői csokrom is ebből volt), növény (ezzel foglalkozunk)
ny: nyár (nem bánnám, ha mindig az lenne), nyaralás (idén sajnos nem), Nyíregyháza (4 meghatározó év), nyugalom

o: orchidea (elkezdtem gyűjteni), óra (tele van vele a ház), otthon, Opatija

ö: öregség (félek tőle)

p: papír, piac (nyáron kétnaponta), piros

r: rend (mániám a házban), rakott ételek

s: sárga, súly (mindig küzdök vele), Sacher -torta (még mindig nem tökéletes)

sz: szerelem, szerencse (sajnos mostanában elkerül), sziget (Vis az álmom)

t: tenger, telefon, trambulin, tulipán (alig várom tavaszzal, hogy az első kinyíljon)

ty: erről sajnos semmi nem jut a tyúkon kívül az eszembe

u: utazás, unoka (jó lenne megélni)

ü: ünnep (mostanában sajnos kevés az igazán átélt), üzlet

v: várandósság (remélem még átélhetem), vasárnap, virág, Vadóc, Vörös-tenger
z: zene, zivatar (mostanában gyakran), zongora (még mindig sajnálom, hogy abbahagytam)

zs: zsinat (nálunk állandó)
Ez lenne a listám. Az üvegolyókat gurítom tovább Áginak, remélem még nem kapott belőle.

Nincsenek megjegyzések: