kedd, július 22, 2008



Igaz, a versenyről már lemaradtam, de kedvem támadt nekem is új saláták kipróbáláshoz. Bevásárlás előtt még gyorsan megmentettem az eső elől a Nők Lapja legújabb számát, és mit találok Lajos Mari receptjei között? Igen, egy salátás receptet. Gyorsan átterveztem az utam, és nemsokára már friss csirkemájjal tértem haza. Így lett a mai vacsoránk ez a finomság.

Csirkemájas paradicsomsaláta

Egy nagy fej lilahagymát megsóztam, és beleáztattam egy citrom kifacsart levébe. A csirkemájat (kb. 30 dkg lehetett megtisztítva) feldaraboltam, és két ek olajban hirtelen megsütöttem, majd fedő alatt pár perc alatt puhára pároltam. Sóztam, borsoztam, és megszórtam bazsalikommal. Papírtörlőre szedve hűtöttem egy kicsit. A paradicsomot (kb 6db nagy) felszeleteltem, és tálban rétegeztem. Rászórtam a hagymát és a májat. A hagyma alatti levet beleöntöttem a serpenyőbe (amelyben a máj sült), öntöttem még hozzá 2 ek olajat, 2 ek balzsamecetet, és összemelegítettem. Végezetül rálocsoltam a salátára, és citrommal díszítettem.

Nincsenek megjegyzések: