szombat, június 28, 2008

Van egy kedvenc könyvem, Tortacsodák a címe. Tele van szebbnél szebb marcipános tortával. Amikor először a kezembe vettem, nagyon megtetszett az egyik, és csak a megfelelő alkalomra vártam, hogy elkészíthessem. Erre nagyon jó alkalmat teremtett a megismerkedésünk 7. évfordulója, és mivel az öcsém is aznap érkezett Londonból, nem gondolkodtam tovább, belevágtam, és nem bántam meg, mert mindenkinek nagyon tetszett, az íze pedig csodásan csokis volt.


Csokitorta


A torta belül olyan, mint az előző csokitorta. Ehhez is 9 tojásból sütöttem a piskótát, majd szív alakúra vágta egy sablon segítségével. A tetejét megkentem eperdzsemmel, majd leöntöttem étcsokival. Az oldalát a maradék krémmel kentem be, de előtte még körbemértem a tortát, és ehhez nyújtottam ki a marcipánt. A tetejéhez eredetileg szükségem lett volna egy vékony lapra, de én egyszerűbben oldottam meg: egy kartonból vágtam szív alakot, bevontam alufóliával, majd erre raktam a marcipánt. A torta tetejét teleraktam bonbonnal, amiket eredetileg én akartam készíteni, de mivel nem volt rá időm, maradt a bolti.

Nincsenek megjegyzések: