péntek, március 04, 2011

Sajtkrémes karalábéleves


A tél úgy látszik, nem akarja tudomásul venni, hogy hivatalosan lejárt az ideje, és már tavasz van. A tegnapi hóesés látványa a gyerekeket inkább elkeserítette, mint feldobta. Márcuisban már nem havat akarunk, hanem a kerten játszani, lesni a virághagymákat, ahogy napról napra egyre jobban kimerészkednek a földből, szánkózás helyett biciklizni.
Éppen ezért hoztam egy kis tavaszi levest, a krémsajt nagyon feldobja a szokásos karalábélevest.

Hozzávalók:
2 zsenge karalábé
10 dkg natúr krémsajt
5 dkg vaj
1,5 l húsleves
só, bors
petrezselyemzöl.
A vajat felolvasztottam, ráöntöttem a felkockázott karalábét, és fedő alatt félpuhára pároltam. Húslevessel felöntöttem, és puhára főztem. A sajtkrémet csomómentesre kevertem kevés levessel, majd visszaöntöttem, és felfőztem. Petrezselyemzölddel megszórtam, és kevés sóval, borssal fűszereztem.



Nincsenek megjegyzések: