péntek, március 04, 2011

Gyömbéres mézes répás csirkemell


Karolinának sikerült lebetegítenie a fél családot, Olíviával sikeresen elkaptuk tőle a kórságot. A lányok alig esznek, így próbálok a kedvencekből főzni, hátha legalább néhány falatot legyűrnek. Ilyen nagy kedvenc a bébirépa. Hozzáadtam némi csirkemellet, fokhagymát, egy kis fűszert, és 30 perc múlva már ebédelhettünk is. Ez a mostani állapotunkban nagy előny.
A mi adagunkra őröltem egy kis chili pelyhet.

Hozzávalók:
1 csirkemellfilé
50 dkg bébirépa
5 gerezd fokhagyma
5 dkg vaj
só, bors
1 kk frissen reszelt gyömbér
1 ek worcester szósz
1 ek méz

Az olvasztott félig megsütöttem a felcsíkozott csirkemellt. Hozzáadtam a feldarabolt csirkemellet, a fagyasztott bébirépát, a mézet, a gyömbért, szórtam rá kevés sót pici borsot. Miután a répa megpuhul, ráóntöttem a worcester szószt is. Ha felnőtteknek készül, bátran őröljünk rá chili pelyhet is!

Nincsenek megjegyzések: