szerda, február 02, 2011

Liebster Blog


A blogvilágban rendszeresen keringenek különböző díjak. Hol egy újabbat találnak ki, hol egy régi kerül elő. Igazából én nem nevezném ezt díjnak, inkább egy elismerésnek, vagy vallomásnak arról, hogy ismerem, olvasom, kedvelem a blogod.
Engem a Kiskukta és az Íny-csiklandozó blog írója lepett meg vele. Köszönöm nektek! Kiskukta blogját régóta ismerem, (és szerintem rajtam kívül nagyon sokan), gyönyörű tortákat készít. Brigitta blogját már nem igazán, de most jól körülnéztem nála. Ajánlom őket sok szeretettel, kukkantsatok be hozzájuk, nagyon megéri!
Ezek a díjak egy idő múlva körbejárnak. A szabályok szerint tovább kellene adnom öt embernek, de az az igazság, végigjártam jónéhány blogot, amit ismerek, és már mindenhol ott találtam. Ezért ha nem baj, nem adom tovább, viszont ha valaki olvas engem, és neki még nincs, jelezze bátran, nagyon szívesen továbbítom.

Nincsenek megjegyzések: