szerda, február 02, 2011

Bonbon 2.


A "bonbonláz" még mindig tart. Imádom csinálni, annyira jó, amikor a folyékony csokoládéból ilyen roppanós finomságok kerülnek elő! Talán készíteni még jobban szeretem, mint enni. Legújabban alkoholos bonbonokkal kísérletezek. Készült mostanában:
- tejszínes csokikrémes, csokilikőrös
- tokaji aszús aszalt epres fehércsokoládéval (igazi nőies, nagyon finom!)
- újabb változata a pálinkás, aszalt barackos marcináposnak
- málnakrémes málnalikőrrel

A formák már kicsit unalmasak, de megérkeztek az újak! Innen rendeltem, ráadásul pár száz forinttal olcsóbban, mint ahol az előző kettőt vettem. Ha minden igaz, ma megérkeznek a bonbonhoz a dobozok is, így biztonságosabban tudom szállítani, és mutatósabbak is lesznek, mint celofánba csomagolva. Nagy álmom még az ehető csillámpor és a csokifólia is, de egyelőre előbbit nem találtam (csak Bécsben), utóbbit pedig vagy csak nagy tételben, vagy nem rendelhető állapotban. De nem adom fel, már elképzeltem, hogy díszíteném a különböző ízesítésű bonbonokat.

8 megjegyzés:

Gesztenye receptjei írta...

Nagyon klassz bonbonokat készítettél.
Én is régóta keresek transzfer fóliát, de 15 ív van egy csomagban és csak egyféléből.
A héten voltam Székesfehérváron egy cukrászati diszkontban, ahová jövő héten jön ilyen fólia és akkor tudok venni belőle.
Megnézem, hogy lehetne küldeni és akkor írok Neked.

Dóri írta...

Gyönyörű bonbonok!
Légy kedves, nézz be hozzám, ha van egy kis időd! :)

Névtelen írta...

Desszertmesternél van ezüst és arany tortacsillám. Az nem jó neked?

Cecile írta...

Gesztenye, de jó lenne, köszönöm szépen!
Dóri, köszi, benézek!
Desszertmesternél jártam, csak akkor éppen nem lehetett rendelni. Megnézem újra, hátha azóta érkezett.

Névtelen írta...

Arany most sincs, de az ezüst rendelhető.

Gesztenye receptjei írta...

Ma beszéltem a diszkonttal és hétfőn mehetek a fóliáért:-))

Kati kereszt :-) írta...

A bonbonos dobozokat honnan veszed? Karácsonyra én is sok bonbont készítettem és feltúrtam a netet bonbonos dobozért, de nem találtam. Így aztán karácsonyi díszdoboz, bonbon kapszli és iratmegsemmisítőn átküldött színes selyempapír lett a megoldás :-)

Cecile írta...

Kati, innen rendeltem a dobozokat: http://www.csakcsoki.hu
Nagyon finomak az alkoholos bonbonjaik, ha esetleg rendelsz tőlük dobozt, érdemes kipróbálni!
Ha érdekel, szívesen megmutatom élőben a dobozt, szólj, ha ráérsz valamikor!

Gesztenye, ez szuper, írj, ha megszerezted a fóliát!