csütörtök, december 23, 2010

Rozmaringos fehércsokoládé ital - Ajándék a konyhából


Nem így terveztem az elmúlt heteket. Abban bíztam, majd sütök-főzök, ajándékozok, és gyűjtöm a blogra a jobbnál jobb karácsonyi recepteket. Helyette nincs időm, energiám semmire, egyedül vagyok a gyerekekkel, betegek vagyunk, és vacakol a net, néha egy napig sem hajlandó működni, és baj van a bloggerrel, nem akar menteni és közzétenni.
Az úti beszámolót kicsit félretettem, megpróbálok feltölteni néhány gasztoajándékot, amit még esetleg nem késő elkészíteni karácsonyra sem, vagy egyéb alkalommal.

Először hoztam egy finom italt. Nagyon egyszerű, a hozzávalókat szépen elrendezzük az üvegbe, majd kis cédulán mellékeljük az elkészítés módját.

Hozzávalók:
1 kicsi üveg
10 dkg fehércsokoládé
2 ek nádcukor (én a világosat választottam hozzá)
3 kis ág rozmaring
1 rúd vanília kikapart belseje
Az üveg tartalmát beleöntjük 2 dl tej és 2 dl tejszín keverékébe, majd addig melegítjük, amíg az összes cukor és csokoládé el nem olvad. Kicsit állni hagyjuk, majd eltávolítjuk belőle a rozmaringot.

Nincsenek megjegyzések: