vasárnap, november 07, 2010

Háromcsokoládés - narancsos keksz


Egy újabb keksz, igazi bomba, fogyókúrázók inkább ne olvassák tovább! Sok csoki, cukor, vaj - minden olyan, ami finom, de nem éppen diétás. Kívül ropog, kissé ragacsos, belül puha. Kicsi, de ronda.


Hozzávalók:
10 dkg étcsokoládé
20 dkg vaj
2 tojás
25 dkg lágy sötét nádcukor
5 dkg tejcsokoládé
5 dkg fehércsokoládé
40 dkg liszt
1 tk szódabikarbóna
1 tk sütőpor
5 dkg kandírozott narancshéj apró darabokra vágva
A vajat megolvasztottam a csokival. A tojásokat habosra kevertem a cukorral, majd hozzáadtam a kissé kihűlt vajas csokit. Belekeveretem a lisztet, melybe előtte belevegyítettem a sütőport és a szódabikarbónát. Végül beledolgoztam a kétféle csokoládét és a narancshéjat is, és 1 órára hűtőbe raktam. Ezután kis golyókat formáltam belőlük, és sütőpapírral bélelt tepsibe raktam. 170 fokon kb. 10 perc alatt megsütöttem.




Nincsenek megjegyzések: