hétfő, október 25, 2010

Segítsüti átadás 1.







Ennyire talán még egy sütemény sütése közben sem izgultam, mint szerda este. Ugyanis az egyik vigaszágasomnak, M.Lujzinak, azaz Áginak készítettem a csokoládés islereket. Közel 170 korongot szaggattam és sütöttem ki, árgus szemekkel figyeltem közben a sütőt, nehogy megégjenek. Másnap délelőtt megtöltöttem, bevontam csokival (ez a legrázósabb része), és csomagoltam a sütisfüzet néhány sor kíséretében, majd délután átadtuk a futárszolgálatnak. Ágival nagyon izgultunk, hogy másnap megérkezzen, mert a férje születésnapi bulijára szánta ezt az édességet. Sajnálom, hogy nem sikerült személyesen találkozni, jó lett volna élőszóban is beszélgetni. Mivel elmesélte, milyen nagy a családjuk, akikkel együtt ünnepelnek, a sütemények számát megnöveltem, így ha jól számoltam, 80 isler érkezett meg péntek délután, a fényképek alapján jó állapotban. Ági két aranyos kislányával, Emesével és Eszterrel azonnal le is tesztelte, és ahogy a képek is mutatják, ízlett nekik. Ez a két gyönyörű leányzó időre született, viszont sajnos az unokatestvérüknek nem volt ilyen szerencséje, így Áginak személyes oka is van a koraszülöttek támogatására.

Ha ellátogattok a Segítsüti oldalára, láthatják, milyen hatalmas összeg (4.529.346 Ft - köszönjük Mindenkinek!) gyűlt össze, és láthatjákat a számlákat is azokról a tárgyakról, amelyeket a koraszülött osztályoknak folyamatosan vásárol Orsi és Nemisbéka töretlen lelkesedéssel. Rengeteget dolgoztak azért, hogy a Segítsüti elérje a célja, hatalmas munka áll mögöttük, és reméljük, még nagyon sok előttük. Köszönöm, hogy részese lehettem ennek az akciónak!

Folyt. köv, a licit nyertesének és a másik vigaszágasnak is készül hamarosan a süti!

2 megjegyzés:

Zsiri írta...

Nagyon guszta a süti, a maszatos pofik meg nagyon aranyosak :)

Cecile írta...

Igen, nagyon édes a két csaj!