szerda, szeptember 08, 2010

33

Egy évvel megint öregebb lettem. Sajnos. Tortával nem készültem, a családban ez egy olyan születésnap, amikor kivételesen nem sütök, hanem veszünk. Egyszerű oka van: kedvencem a Sacher torta, annál nekem nincs finomabb. Próbáltam néhányszor sütni, de egyik sem volt az igazi. Nem voltak rosszak, de valami hiányzott belőlük. Próbáltunk több cukrászdait, de ami ízlett, az tőlünk nagyon messze sütik, így maradt a TG. A tésztája puha, jó az ízhatás még akkor is, ha tudom, nem a legmagasabb minőségú hozzávalókból készítik.
Ma is kaptam, és este, amikor végre elcsendesedett a ház, nyugodtan megettem egy nagy szeletet. Vacsora helyett, mert az bizony elmaradt. Egy maratoni, 3 (!) órás szülői értekezlet keresztülhúzta a számításunkat, így az étterembe már nem jutottunk el, helyette hazajöttünk , és fürdettük, altattunk.
Miközben a tortát ettem, végiggondoltam az elmúlt egy évet. Mit csináltam? Mit sikerült megvalósítani az elmúlt egy évben abból, amit elterveztem? A mérleg sajnos eléggé negatívba fordult, de sebaj, egy részét talán sikerül bepótolni. Most örülök annak, hogy van egy szerető férjem, és három csodajófej, örökmozgó, nagyszájú, gyakranhisztizős, makacs lányom, mellettük egy segítő családom, és néhány igazi barátom, akikre mindig, mindenben számíthatok. Lehet, hogy a sok álmomból, tervemből csak néhány valósul meg, de a legfontosabbakat már megkaptam.

2 megjegyzés:

Gál Edith írta...

NAGYON-NAGYON BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT KIVÁNOK!!

Cecile írta...

Köszönöm szépen, aranyos vagy!