kedd, augusztus 24, 2010

Cukkinikrém 2.




Ez egy kicsit más, mint az előző majonézes változat, nekem jobban is ízlik. A neten több helyen megtalálható ez a Jamie - féle változat (kissé változattava), és mivel a cukkini még bőven terem, két vendégseregnek is ez volt az egyik előétel.

Érdemes órákkal tálalás előtt, vagy esetleg még előző este elkészíteni, hogy kellően összeérjenek az ízek.

A fűszereknél nem írok pontos mértéket, mindenki ízesítse kedve szerint!

Cukkinikrém


Hozzávalók:

2 közepes cukkini
1 piros kápia paprika
2 gerezd fokhagyma
1 ek mustár
bazsalikom
kakukkfű
só, bors
citromlé
olaj

A cukkinit meghámoztam, magját kivágtam, és kis kockákra vágtam. A fokgaymát és a paprikát szintén felkockáztam, és olívaolajban sütöttem néhány percig. Ráöntöttem a cukkinit, megszórtam sóval, borssal, bazsalikommal, kakukkfűvel, és fedő alatt puhára pároltam. Végül hozzáöntöttem a citromlevet és turmixoltam.

Nincsenek megjegyzések: