szombat, február 28, 2009

Vallomás




Néhányan biztos észrevettétek, hogy az elmúlt hónapokban nem nagyon bővült új receptekkel a blog. A barátaink, ismerőseink egy ideje már tudják az okát, és talán mások is sejtik. Igen, igen, újra kismama vagyok, júliusban nagycsalád leszünk! Az első időszakban állandó émelygéssel, fáradtsággal küzdöttem, a lehető legkevesebb időt töltöttem a konyhában, bevált, egyszerű ételeket készítettem, és sokszor abból sem tudtam normálisan enni. Úgy néz ki, ez megváltozott, igaz, néhány dolgot most sem kívánok. Olyan is előfordul, hogy valamit nagyon megkívánok, de mire megfőzöm vagy megveszem, már nem bírom megenni. Az édességeket szerencsére nem kívánom, ezért nem is sütök. A lányokkal is így volt félidőig, utána pedig állandóan csokis kekszet ettem. Nagyon várom a friss zöldséget, gyümölcsöt, naponta friss paradicsomról, paprikáról, eperről, cseresznyéről álmodom, de amikor meglátom a származási helyüket, inkább lemondok róluk.


Mostanában egyre többet előveszem a szakácskönyveket, újságokat, olvasom a gasztroblogokat, gyűjtöm az ötleteket, és ígérem, hamarosan új receptekkel jövök. Addig közlöm a gépen lévőket, van néhány, bár a fotók elég gyengék, még mindig nem szoktunk össze az új masinával. Szuper kis fényképezőgép, sok-sok lehetőséggel, csak össze kell még szoknunk.




7 megjegyzés:

Ottis írta...

Gratulálok, ez szuper hír!Vigyázz magatokra és pihenjél!

Vesta írta...

Kedves Cecile, gratulálok Neked én is szeretettel! Gondoltam is erre,mikor írtad, hogy lesz meglepetésed, illetve oka van a távol maradásodnak, persze nem mertem volna rákérdezni.Boldog gyermekvárási időszakot kívánok!

Cecile írta...

Ottis, Vesta, köszönöm szépen, aranyosak vagytok!

Zsuzsi írta...

Kedves Cecile!

Engedd meg, hogy én is gratuláljak! 3 gyermekes anyuka leszel, mint én. Welcome in the club! ;O)

Cecile írta...

Kedves Zsuzska! Köszönöm szépen!

Névtelen írta...

Nagy-nagy gratula neked és családodnak!!! Remélem, hogy most már kellemesebb lesz a pocakosságod!

Sylvia írta...

Szia Cecile!

Kicsit elmaradoztam mostanában a bejegyzésekkel, a többi blog olvasására sem volt túl sok időm mostanában. Emiatt ezt a jó hírt is csak nemrég fedeztem fel :) gratulálok az újabb babához, pihenj sokat!
Már biztosan sokan gondoltak rád az angyalkás játékkal kapcsolatban, köztük vagyok én is :)