csütörtök, január 29, 2009

Függőségeim



Gabriella keresett meg néhány hete azzal a kéréssel, hogy meséljek öt függőségemről. Akkor megírtam, majd mentettem, de ma ahogy kinyitottam, rájöttem, továbbra sem változott semmi, tehát közlöm végre.


1. Olvasás

Erről már írtam néhányszor, nem ismételném magam - bárhol, bármikor.


2. Csokoládé

Leggyakrabban étcsokoládé, de ha az nincs a közelemben, jöhet a tej is. Réggebben bármilyet megettem, mostanában egyre válogatósabb vagyok.


3. Napfény

Én meg vagyok arról győződve, hogy olyan helyre kellett volna születnem, ahol mindig nyár van. Igaz, kora ősszel születtem, de egyszerűen nem tudok megbarátkozni a hideggel. Régebben szerettem még a tavaszt is, de mostanában inkább csak nyáron érzem jól magam. Nem tehetek róla, egyszerűen nem bírom a hideget! Azt hiszem, soha nem leszek a téli sportok szerelmese, pedig kiskoromban imádtam szánkózni, hóembert építeni, most pedig legszívesebben ki sem mozdulnék a házból ősztől tavaszig.


4. Internet

Szeretnék róla kicsit leszokni, de nem megy, igaz mostanában csökkent a monitor előtt eltöltött idő. Sokat betegeskedünk, így már éjszaka sincs erőm netezni, ezért kicsit le vagyok maradva a kedvenc gasztroblogjaim olvasásaival is.


5. Sütés-főzés, gasztroblogok

Azt hiszem, ezt nem kell külön magyarázni.



Nem tudom, kinek adhatnám tovább, akinél még nem járt, ezért továbbadom mindazoknak, akik kimaradtak, de szeretnének mesélni a függőségeikről!

4 megjegyzés:

Gabriella írta...

A csokiról jut eszembe, tegnap hallottam egy jó kis mondást:
"Vigyázz a csokival, mert összemegy töle a ruhád.." :-))))

Köszi a válaszokat!

Zsuzsi írta...

Szia Cecile!
Én szívesen továbbviszem a játékot és kérlek, látogass meg a blogomban!
Zsuzska

Cecile írta...

Szia Zsuzska! Köszönöm, hogy meglátogattál, én is benézek hozzád! Örülök, hogy jelentkeztél a játékra!

Névtelen írta...

A csokival én úgy vagyok, mint Gombóc Artúr! Lehet ét, tej, szögletes, kerek, töltött, töltetlen stb.:-)
Egy függőséget kihagytál: a gyerekeket:-)))