vasárnap, augusztus 17, 2008


Végre kipróbáltam a csokoládéfagyit is. Nem tudom, hogy bírtam ki eddig, miért nem ezzel kezdtem, hiszen az egész család nagy csokirajongó. Megpróbáltam feldobni a fagyit egy kis mézespogácsával, ha már ott árválkodott szegény a kenyérünnep óta a konyhapulton, de nem volt túl jó ötlet, mivel fagyott állapotban keménnyé vált. Az ízét viszont ez sem tudta elrontani.
Csokoládéfagylalt
Hozzávalók:
2 tojássárgája
2 dl tejszín
3 dl tej
2 ek cukor
10 dkg 70 %-os étcsokoládé
1 ek holland kakaópor
2 ek rum
1 marék készen kapható darabolt csoki (vagy késsel öszevagdalt 5 dkg csoki)
1 marék mézespogácsa
Összekevertem a tojásárgáját a cukorral, kakóporral, feldarabolt étcsokoládéval, tejjel, tejszínnel, majd felfőztem, és kihűtöttem. Hozzáadtam a rumot, és beleöntöttem a fagyigépbe. 20 perc után belekevertem a csokidarabokat, a mézespogácsát, és dobozba téve hűtőbe raktam.

Nincsenek megjegyzések: