szerda, augusztus 27, 2008



Tavaly télen nagyon rákattantam a turmixokra. Készítettem tejeset, joghurtosat különböző gyümölcsökkel kombinálva, vaníliásat, csokisat, zöldségeset. Itta a család apraja - nagyja. Egy idő múlva annyira unalmassá vált, hogy teljesen leszoktunk róla. Egyet sajnálok: egy receptet sem írtam le, így csak ködös emlékeim vannak a hozzávalókról. Amikor megláttam az újságban (tv paprika magazin) a csodás képeket, újra elkapott a vágy, elkezdtem ismét gyártani a turmixokat.
Először önző módon magamra gondoltam, és a kávésat próbáltam ki. Furcsa, hogy annak ellenére, mennyire szeretem a kávé ízét, ritkán iszom, sokszor hetek telnek el, hogy eszembe jut. Ma viszont annyira fáradt volna, és tudtam, este vár rám egy Himalája nagyságú vasalnivaló, így előkerestem a drága barátnémat (turmixgép). A kívánt célt elértem, sőt, talán a kávéadaggal kicsit túlzásba is estem, mert lassan éjfél, és még az álmosságnak csepp jelét sem érzem magamon. Így annak, aki nem akar hozzám hasonló bagollyá válni, javaslom a kávémennyiség csökkentését, vagy egy korábbi időpontot az ivásra.







Mokkaturmix
Hozzávalók:
2,5 dl tej
2 tk instant kávé
1 banán
2 ek méz
fél cs bourbon vaníliás cukor
1 ek holland kakaópor
jégkocka (ízlés szerint)
A banánt összedaraboljuk, és a többi hozzávalóval együtt összeturmixoljuk. A tetejét kakaóporral megszórjuk.

Nincsenek megjegyzések: