hétfő, augusztus 11, 2008



Hála szüleimnek, még tart nálunk a szedermánia. A legutolsó szállítmányból készült egy finom tejszínes szedres fagyi (amit sajnos elfelejtettem fényképezni), és ez a muffin. A többit a gyerekekkel megettük, annyira édes volt, egyszerűen nem tudtunk neki ellenállni.

Szedres muffin

Hozzávalók: (15 darabhoz)

2 tojás

20 dkg liszt

10 dkg cukor

1 cs bourbon vaníliás cukor

1 tk szódabikarbóna

2 tk sütőpor

1 citrom reszelt héja

0,5 dl olaj

2,5 dl tej

20 dkg szeder

A tojásokat kikevertem a cukorral, tejjel és az olajjal. A többi hozzávalót kimértem, és összedolgoztam a tojásos masszával, majd hozzáadtam a feldarabolt szedret, muffinsütöbe öntöttem, majd 180 fokon 20 perc alatt megsütöttem.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

szia Cecile,
nem találtam email elérhetőséget az oldaladon:-(
megtennéd, kérlek, hogy az info@nosalty.hu címre elküldöd?
köszönöm,
nosalty