kedd, július 22, 2008

Ajándéközön

Hazaért a férjem a külföldi útjáról. Mindössze 3 napra utazott el, de én többnek éreztem. Másnak ez talán nyavalygás, de mivel hét éve egy napnál többet nem voltunk egymástól távol, nekem sok volt. Pesze hálával tartozom a mobiltelefon feltalálójának, így elviselhetőbb volt a távolság. Én is szívesen elutaztam volna, de sajnos nem volt rá lehetőség. Cserébe kaptam sok szép ajándékot:











A szakácskönyveknek nagyon örültem, remélem a fordítás nem szegi majd kedvem a lapozásuktól. A csokikönyv gyönyörű! Ez a harmadik, kicsit hasonló receptekkel, de más képekkel. A masni különlegessé teszi, vágyom egy ilyen saját receptesfüzetre is.
Bármelyik országba utazunk, dszemet mindig hozunk haza. Ez csak azért furcsa, mert elég keveset eszünk, de azért a különlegességeket vadásszuk. Két angol és két német a kamra legújabb tagja.
6 különböző fűszernövényt nevelhetek ezekben a kis cserepekben, pontosabban csak arra jók, hogy kibújjanak benne a növények, utána át kell ültetni. Furcsa, hogy hiába van a kertészetünkben sok fűszernövény, mégis néha elcsábulunk egy kis magra. Talán most sikerül növényeket is nevelnem belőlük.
Az illatszercsomag is szuper, praktikusan tartóval együtt csomagolták.
A lányok derékra szerelhető szerszámtartót kaptak kis katicás ásóval, lapáttal, gereblyéval. Szerintem nagyon kis aranyos, különleges, de ők mást vártak, és ezt közölték is az apjukkal. Egy napig csak kerülgették, majd tegnap bevetették egy homokvár építésénél, és közben büszkén mondogatták: "Apa hozta".









Nincsenek megjegyzések: