hétfő, január 24, 2011

Csokoládés banánkenyér


Szombaton vendégeink voltak. Mivel egyedül voltam a lányokkal, a ház is szaladt, valami gyors, egyszerű sütire maradt csak idő. Az alapötletet két, igencsak barnulásnak induló banán adta. Ehhez jött még egy kis (már-már kötelelezőnek számító) csokoládé, némi egyéb hozzávaló. Kb. 10 perc alatt elkészült egy finomság. Utólag jutott eszembe, elfelejtettem belekeverni a reszelt citromhéjat, pedig az még dobott volna rajta egy kicsit.

Hozzávalók:
2 banán
15 dkg étcsokoládé
1 cs sütőpor
20 dkg liszt
20 dkg vaj
3 tojás
20 dkg nádcukor
2 csapott ek holland kakaópor
3 ek rum

A csokoládét megolvasztottam, hűlni hagytam. A lágy vajat habosra kavartam a cukorral, rummal, összetört banánnal, csokoládéval. A többi hozzávalót összekevertem, majd beleöntöttem a vajas keverékbe, alaposan összedolgoztam. Kivajazott formába öntöttem, majd 180 fokon kb. 50 perc (tűpróba!) alatt megsütöttem.

1 megjegyzés:

Mézigörl írta...

Istenien néz ki, kipróbálom hamarosan! :-D