vasárnap, november 21, 2010

Bazsalikomos csirkemell sült paprikás fetás sajtkrémmel


Tegnap egyszerű ebédünk volt, nem igazán volt kedvem sok időt a konyhában tölteni. Hétvégén, amikor együtt vagyunk a gyerekekkel, megpróbálok minél gyorsabban elkészülni, hogy több időnk legyen játszani. Ez éppen egy ilyen alkalomra való. Mire megsül a hús, elkészül a mártás, közben megfő egy kis krumpli, vagy megpárolódik egy kis zöldség, az egész nem több egy óránál.
Úgy pedig különösen nem, ha a paprikát nem én sütöm, hanem egyszerűen csak kiveszem az üvegből. Néhány hónapja - nem tudom, milyen meggondolásból - valamelyik multiban a kosaramba raktam egy üveg sült paprikát, majd ugyanilyen lendülettel itthon a kamrapolcra. Ahányszor ránéztem, megjegyeztem, kezdeni kellene már vele végre valamit, de amíg frissen sütöttem a paprikát, nem igazán volt rá szükség. Most viszont nagyon jól jött.

Hozzávalók:
2 csirkemellfilé
só, bors, bazsalikom
kevés vaj
15 dkg krémsajt
20 dkg feta
2 db sült paprika
A csirkemellet felszeleteltem. Vigyázzunk, ne legyen túl vékony, mert hamar kiszárad. Fűszereztem, majd kevés vajban megsütöttem. A fetát a sajtkrémmel elkevertem, hozzáadtam a feldarabolt paprikát, és turmixoltam. Tálaláskor kissé megmelegítettem és a húsra kentem.

(Miután kipakoltam a fényképezéshez mindent, megláttam a szomszédasszonyt, aki éppen ablakot mosott. Odamentem köszönni, és egy kicsit ott is ragadtam. A macskánk pedig jól kihasználta ez a soha vissza nem térő alkalmat, és gyorsan befalta a húst. Bezzeg a paprikás krém nem ízlett a kis finnyásnak. Így még sosem jártam, soha nem nyúlt semmihez, nagyon mérges voltam rá. Mindezt ráadásul fényképezés előtt.)

Nincsenek megjegyzések: