péntek, október 17, 2008

Sárgarépás fasírt




Már említettem, hogy néhány évig nem ettem húst. Abban az időben nagyon sok sárgarépás, zöldséges fasírtot ettem. Amikor anyukám először készítette, a család többi tagja fanyalogva nézett rá, végül csak megkóstolták, és szerintem meg is kedvelték, csak nem akarták bevallani. Most hússal vegyesen készítettem, amitől persze más íze lett, de megígértem magamnak, hamarosan készítek egy tiszta zöldséges változatot is.


Sárgarépás fasírt


Hozzávalók:
2 sárgarépa lereszelve
0,5 kg darált sertéscomb
2 tojás
2 gerezd fokhagyma
1 kis vöröshagyma
só, bors, paprika, Róna szárított zöldségekeverék
zsemlemorzsa (kb 2 evőkanál)
sütéshez olaj

A hozzávalókat összedolgoztam, majd két rudat formáltam belőle. Tepsi aljára olajat öntöttem, beletettem a fasírtot, majd a tetejét is megkenegettem olajjal. Először alufólia alatt sütöttem, végül levettem róla, és megpirítottam a tetejét.

1 megjegyzés:

Ottis írta...

Tetszik a recep, szerintem kipróbálom, a húsos változatát, mert nálunk mindenki húsevő :-)